Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Άντε και καλή τύχη μάγκες(το μήνυμα του παρεξηγημένου γιατρού)


Είμαι ένα αποτυχημένο τρόλ το παραδέχομαι και καταρχάς έχω και εγώ τα θέματα μου τα δικά μου...μέσα απο τρολίνγκ επιλέγω να τα βλέπω τα πράγματα λίγο διαφορετικά, πιο παδικά και πιο αθώα και όχι μίζερα και σκατένια όπως μας τα παρουσιάζουν...δεν με νοιάζει ποιος θα με κρίνει και ποιός θα μου την πει...στην τελική τι ειμαι εγώ για να ασχολούνται οι άλλοι μαζί μου(ο Βιδόπουλος;)

Αποφάσισα να φύγω οικειοθελώς απο την κοινότητα του φρέσκο, οχι διότι έχω κάποια ιδιαιτέρη κόντρα απλά βλέπω το blog να ξεφεύγει απο τα πλαίσια της τρολίας και της ποιότητας...πήγα στην κοινότητα των τρωγλοδυτών που παρόλο που δεν έχουν την επισκεψιμότητα του φρέσκο τους θεωρώ ένα κλίκ  πιο ώριμους απο το φρέσκο..

Δεν ξεκόβω όμως απο την ευρύτερη έννοια απο το φρέσκο διότι το φρέσκο ειναι ένα μεγάλο σχολείο που με μύησε λίγο στην διαφορετική σκέψη...παρόλο που περνάει μια φάση παρακμής όπως άλλωστε και διαφορές κινηματικές δράσεις κάποια στιγμή φτάνουν στο ναδίρ τους.

Στο  φρέσκο υπάρχουν άτομα που ειναι και έξυπνα που το μέλλον τους θα ειναι λαμπρό εάν αποβάλλουν λίγο τον δογματισμό τους θα γράψουν ιστορία...και δεν το λέω για πλάκα το πιστεύω!!!

Αυτό που μου την έσπασε ηταν  βασικά το θέμα οτι κάποιοι είχαν πάρει το θέμα αυτό πολύ σοβαρά και το ειδαν κάπως επαγγελματικά...για μένα η τρολία δεν ειναι  ένα είδος εξάρτησης και επαγγέλματος , εξάρτηση ειναι η μπύρα, το ποδόσφαιρο, οι μηχανές και οι γκόμενες (όπως θα έλεγε και ο σύντρολλος Γαρδέλης)

ίσως να το έχω δει ρομαντικά και πεζά το θέμα έτσι και αλλιώς ένα αρχίδι είμαι της τρολλικής κοινότητας αλλά εσείς που ειστε τα διαμάντακια βοηθήστε μας και λίγο όπως λέει και ο Παύλος

Συνεχίστε τον τρολλικό σας αγώνα, βάλτε στόχους και κάντε το ίντερνετ πουτάνα και αλλάχτε λίγο το στυλάκι και θα έχουμε ξανά αποτελέσματα παλιού θρυλικού τρομπακτικού... θα σας παρακολουθώ απο μακρινή απόσταση και πάντα με την καλύτερη διάθεση.
Καλή τύχη Μάγκες



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου